Kariera

Inside Sales Account Manager

Obecnie poszukujemy utalentowanego i dynamicznego kandydata na stanowisko Inside Sales Account Manager’a, który będzie odpowiadał za sprzedaż usług i produktów PGT. Zakres odpowiedzialności będzie obejmował rozwijanie i utrzymywanie relacji długoterminowych ze średnimi i dużymi przedsiębiorstwami, zlokalizowanymi w wybranym regionie Polski. Od wybranego kandydata oczekujemy umiejętności nawiązywania relacji biznesowych poprzez kontakt telefoniczny, zdolności negocjacyjnych i finalizowania procesu sprzedaży, a także umiejętności priorytetyzowania zadań.

Zakres obowiązków:

  • Umiejętność zdefiniowania potrzeb klientów
  • Finalizowanie procesu sprzedaży oraz planowanie pracy w celu realizowania kwartalnych planów budżetowych
  • Identyfikowanie kluczowych klientów oraz umiejętność nawiązania relacji biznesowych
  • Utrzymywanie i rozwijanie bazy klientów dla danego regionu Polski
  • Ścisła współpraca z zespołem sprzedażowym
  • Współpraca z zespołem dedykowanym do rozpatrywania skarg zgłaszanych przez klientów oraz odpowiedzi za zapytania
  • Koordynowanie wewnętrznych szkoleń sprzedażowych
  • Priorytetyzowanie celów sprzedażowych przy uwzględnieniu oczekiwań klientów w regionie oraz planów sprzedażowych PGT
  • Negocjowanie warunków współpracy/ sprzedaży oraz monitorowanie obecnych kontraktów pod względem terminu obowiązywania
  • Uczestnictwo w spotkaniach w celu rozwoju bazy klientów

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Min 3 lata doświadczenia na stanowisku Inside Sales
  • Udokumentowanie doświadczenie w osiąganiu celów sprzedażowych
  • Umiejętność prowadzenia biznesowych rozmów telefonicznych
  • Wielozadaniowość, umiejętność priorytetyzowania zadań i efektywnego zarządzania czasem
  • Doświadczenie w pracy w środowisku salesforce.com lub innym narzędziu CRM
  • Umiejętność uważnego słuchania i zdolności prezentacyjne
  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży w branży przemysłowej lub B2B, potwierdzonej umiejętnościami negocjacyjnymi

Specjalista ds. Social Marketingu

Do dynamicznie rozwijającego się działu marketingu poszukujemy prężnej osoby na stanowisko Specjalista ds. Social Marketingu

Zakres odpowiedzialności:

  • Koordynowanie platformy do planowania i realizowania kampanii social media
  • Prowadzenie profili na Facebooku, Twitterze i Instagramie, w tym m.in. prowadzenie codziennej komunikacji z obserwatorami profili PGT
  • Współpraca z zespołami ds. social media w innych lokalizacjach PGT w obszarze prowadzenia kampanii marketingowych
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz budowanie przewagi konkurencyjnej w obszarze social media
  • Dzielenie się wiedzą wewnątrz organizacji w obszarze najlepszych praktyk social media
  • Umiejętność dostosowywania się do szybko zmieniającego się otoczenia
  • Tworzenie strategii social media w oparciu o monitoring rynku, benchmarking, komunikację i identyfikację odbiorców
  • Uzupełnienie strategii marketingowej o element SEO, poprzez identyfikacje słów kluczy
  • Bieżące monitorowanie i analizowanie danych, wskaźników, najlepszych praktyk oraz koordynowanie komunikacji na portalu społecznościowym
  • Wspieranie działań w obszarze rozwoju produktów, monitorowanie harmonogramu i wyników
  • Wspieranie rozwoju innowacyjnej strategii marki
  • Obowiązki administracyjne, związane z pracą na stanowisku Specjalista ds. Social Marketingu

Wymagania:

  • Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku Analityka ds reklamy
  • Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze prowadzenia profilu na Facebooku oraz koordynacji działań związanych z komunikacją na portalach social media
  • Doświadczenie z innymi platformami reklamowymi (YouTube, Instagram, Twitter, AdWords, itp.)
  • Preferowane: znajomość narzędzi Google Analytics
  • Preferowane: doświadczenie w promocji dla sektora detalicznego
  • Preferowane: koordynowanie komunikacji na portalach social media
  • Biegła znajomość Google Docs & Google Drive

Kwalifikacje i umiejętności biznesowe:

  • Znajomość zagadnień on-line marketingu i kluczowych kanałów komunikacji marketingowej
  • Umiejętność pisania tekstów marketingowych, edytowania/ redagowania (photo/video/text) oraz zdolności prezentacyjne i komunikacyjne
  • Udokumentowane doświadczenie w social networking i znajomość narzędzi social analytics
  • Zainteresowania związane z obszarami social media i branżą marketingu internetowego
  • Ponadprzeciętne zdolności kreatywnego myślenia, identyfikowania i rozwiązywania problemów
  • Zwracanie uwagi na szczegóły, doskonałe umiejętności zarządzania czasem i projektami

Wykształcenie:

Wyższe w obszarach dziennikarstwa/ komunikacji, marketingu; studia lingwistyczne (anglistyka lub inne) lub ukończone szkolenia w wymienionych dziedzinach


Osoby zainteresowane powyższymi stanowiskami prosimy o przesłanie swoje aplikacji na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w temacie wiadomości zaznaczając nazwę stanowiska.

PGT jest operatorem platform:

Obszary Biznesu

  • instalacje elektryczne i teletechniczne
  • automatyka budynkowa
  • instalacja sieci radiowych PTP i PTMP
  • sieci WiFi klasy Enterprise

Kontakt z nami

world-map

Polska Grupa
Technologiczna Sp. z o.o.
Regus Office Center
Al. Jerozolimskie 96, 13 piętro
00-807 Warszawa

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.
Our website is protected by DMC Firewall!